Skolan började egentligen idag.

Idag skulle egentligen skolan börja igen efter jullovet. Som ni vet tog jag ledigt i November för att det hände jättemycket saker. Allt hände på samma gång. Jag var arg, trött och ledsen hela tiden.  
Vilket var extremt jobbigt, därför valde jag att tänka på att må bra istället för att stressa och må dåligt pågrund av skolan. 
Jag har inte direkt vilat så mycket som jag hoppades på, men jag kan säga att jag har varit 1000gånger gladare och piggare! 
Jag har mått sjukt mycket bättre och jag är verkligen glad att jag tog ledigt i en månad. 

Nu när skolan skulle börja igen då mådde jag plötsligt mycket värre igen. Jag vet inte riktigt vad som hände, men nu är jag lika stressad och mår dåligt som jag gjorde i November. 
Jag ska på ett möte med skolan denna veckan och jag hoppas verkligen att det blir bättre nu. Annars vet jag inte riktigt vad jag gör. 

Här är förresten min vackra katt❤️
Allmänt | |
Upp