Julen & nyår.

Jul och nyår var verkligen helt fantastiskt. Vi firade julafton med nästan hela familjen. Dock inte min äldsta bror, han firade med sin flickvän. Och för första gången firade jag julafton utan pappa som flyttade til hans nya flickvän för några månader sedan.. 

Men annars var det verkligen super kul! Jag åkte tidigare till min storasyster och hennes pojkvän för att hjälpa dem med allt som skulle fixas innan julafton, eftersom vi firade där. 
När resten av familjen äntligen var framme, då följde vi med min syster till kyrkan. Det var frivilligt så jag valde att följa med. Dock var det faktiskt ganska mysigt att vara i kyrkan på julafton. Det var bara en timme, så det gick verkligen sjukt snabbt, haha! 
När vi var hemma igen så åt vi och sedan tog det lite lugnt innan vi öppnade julklappar. Vi åkte hem väldigt sent. Vi var hemma vid ca 3 på natten, tror jag. 

På nyår firade vi med dem igen, och det var också väldigt mysigt! 
Vi var där vid 5 typ, så det var redan mörkt ute. 
Vi åt middag vid 6 och sedan spelade vi lite spel. Vi spelade samma spel i 4 timmar, haha. 
Vid 00.00 var det raketer, och sedan åkte vi hem vid halv 1 eller 1 och var hemma igen vid 4. 


Allmänt | |
Upp